Spis dostępnych gamerule (1.16.2)

    • Oficjalny post

    Jak działają reguły?

    Reguły dotyczą jednej konkretnej mapy (tej na której zostały zedytowane), można je zmieniać poleceniem /gamerule REGUŁA WARTOŚĆ

    Lista

    Reguła Opis Domyślna wartość
    announceAdvancements Wyświetlanie powiadomień o zdobyciu osiągnięcia true
    commandBlockOutput Wyświetlanie administracji informacji o wywołanych poleceniach z command bloków true
    disableElytraMovementCheck Weryfikacja przez serwer lotu elytry (zabezpieczenie antycheaterskie) false
    disableRaids Wyłącza raidy (pomaga na lagi) false
    doDaylightCycle Cykl dnia i nocy true
    doEntityDrops Drop przedmiotów z entity niebędących mobami true
    doFireTick Rozprzestrzenianie się ognia true
    doInsomnia Spawn phantomów true
    doImmediateRespawn Automatyczny respawn po śmierci false
    doLimitedCrafting Wymóg odblokowania craftingu przed zcraftowaniem czegoś false
    doMobLoot Drop przedmiotów z mobków true
    doMobSpawning Spawn mobów (nie dotyczy spawnerów) true
    doPatrolSpawning Spawn patroli true
    doTileDrops Drop przedmiotów z klocków true
    doTraderSpawning Spawnowanie się wędrownego handlarza true
    doWeatherCycle Cykl pogodowy true
    drowningDamage Otrzymywanie obrażeń od topienia się true
    fallDamage Otrzymywanie obrażeń od upadku true
    fireDamage Otrzymywanie obrażeń od ognia true
    forgiveDeadPlayers Czy potwory mają przestać być agresywne po śmierci gracza true
    keepInventory Zachowywanie ekwipunku po śmierci false
    logAdminCommands Wyświetlanie wpisywania poleceń operatora innym operatorom true
    maxCommandChainLength Maksymalna długość łańcucha command blocków 65536
    maxEntityCramming Maksymalna ilość mobków na jednej kratce (powyżej tej wartości, zaczną otrzymywać 3-serdkuszkowe obrażenia) 24
    mobGriefing Niszczenie terenu przez potwory (creepery, endermany) true
    naturalRegeneration Naturalna regeneracja życia graczy (od paska głodu) true
    randomTickSpeed Częstotliwość tickowania klocków (wyższa = szybszy wzrost roślin, trawy itp.) 3
    reducedDebugInfo Wyświetlanie koordynatów pod F3, hitboxów, granic chunków (true = ukrywa, false = wyświetla) false
    sendCommandFeedback Wyświetlanie rezultatu komend na czacie true
    showDeathMessages Wyświetlanie wiadomości o śmierci true
    spawnRadius Zasięg w którym gracze są rozrzucani po spawnie 10
    spectatorsGenerateChunks Czy obserwatorzy mogą generować mapę true
    universalAnger Czy wkurzone potworki mają atakować dowolnego gracza (a nie tylko tego który je zdenerwował) false
  • Nowo utworzone posty pozostaną niedostępne dla innych, dopóki nie zostaną zatwierdzone przez moderatora.

    Ostatnia odpowiedź pojawiła się więcej niż 90 dni temu, więc ten wątek jest prawdopodobnie przestarzały. Zaleca się utworzenie nowego wątku zamiast tego.

    • :)
    • :(
    • ;)
    • :P
    • ^^
    • :D
    • ;(
    • X(
    • :*
    • :|
    • 8o
    • =O
    • <X
    • ||
    • :/
    • :S
    • X/
    • 8)
    • ?(
    • :huh:
    • :rolleyes:
    • :love:
    • 8|
    • :cursing:
    • :thumbdown:
    • :thumbup:
    • :sleeping:
    • :whistling:
    • :evil:
    • :saint:
    • <3
    • :!:
    • :?:
    Maksymalna liczba załączników: 10
    Maksymalny rozmiar pliku: 1 MB
    Dozwolone rozszerzenia: bmp, gif, jar, jpeg, jpg, pdf, png, txt, yml, zip