W przypadku ustawienia zbyt dużego randomTickSpeed na danej mapie serwer może crashować przy starcie uniemożliwiając łatwe przywrócenie domyślnej wartości (3).
Aby go zmienić wystarczy pobrać z plików serwera plik level.dat danej mapy, otworzyć go w edytorze NBT i podmienić wartość na prawidłową, poradnik poniżej.
W poradniku zakładamy że nasz zepsuty świat to world_nether.
Przechodzimy do katalogu world_nether w naszych plikach i pobieramy plik level.dat
Wchodzimy na stronę https://irath96.github.io/webNBT/ i wrzucamy tam pobrany plik a następnie wyszukujemy wartość randomTickSpeed
Klikamy na nią dwa razy, wpisujemy w okienku 3 i zapisujemy
Klikamy Save w prawym górnym rogu a pobrany plik wgrywamy do folderu world_nether zamiast obecnego level.dat (musi się nazywać tak samo). Uruchamiamy serwer i cieszymy się działającym światem.