Ustawiłem za duży randomTickSpeed i serwer crashuje, co robić?

Tworzysz pluginy, mapy, skrypty? Zarabiaj na swojej twórczości. Kliknij tutaj po więcej informacji
  • W przypadku ustawienia zbyt dużego randomTickSpeed na danej mapie serwer może crashować przy starcie uniemożliwiając łatwe przywrócenie domyślnej wartości (3).


    Aby go zmienić wystarczy pobrać z plików serwera plik level.dat danej mapy, otworzyć go w edytorze NBT i podmienić wartość na prawidłową, poradnik poniżej.


    W poradniku zakładamy że nasz zepsuty świat to world_nether.


    Przechodzimy do katalogu world_nether w naszych plikach i pobieramy plik level.dat



    Wchodzimy na stronę https://irath96.github.io/webNBT/ i wrzucamy tam pobrany plik a następnie wyszukujemy wartość randomTickSpeed




    Klikamy na nią dwa razy, wpisujemy w okienku 3 i zapisujemy




    Klikamy Save w prawym górnym rogu a pobrany plik wgrywamy do folderu world_nether zamiast obecnego level.dat (musi się nazywać tak samo). Uruchamiamy serwer i cieszymy się działającym światem.

  • artur9010

    Zmiana tytułu wątku z “Ustawiłem za duży random-tick-speed i serwer crashuje, co robić?” na “Ustawiłem za duży randomTickSpeed i serwer crashuje, co robić?”.
  • Nowo stworzone posty będą nie dostępne dla innych do czasu zatwierdzenia przez moderatora.

    Ostatnia odpowiedź była 90 dni temu, ten temat prawdopodobnie jest stary. Zalecamy stworzenie nowego wątku.

    • :)
    • :(
    • ;)
    • :P
    • ^^
    • :D
    • ;(
    • X(
    • :*
    • :|
    • 8o
    • =O
    • <X
    • ||
    • :/
    • :S
    • X/
    • 8)
    • ?(
    • :huh:
    • :rolleyes:
    • :love:
    • 8|
    • :cursing:
    • :thumbdown:
    • :thumbup:
    • :sleeping:
    • :whistling:
    • :evil:
    • :saint:
    • <3
    • :!:
    • :?:
    Maksymalna ilość załączników: 10
    Maksymalny rozmiar pliku: 1 MB
    Dozwolone rozszerzenia: bmp, gif, jar, jpeg, jpg, pdf, png, txt, yml, zip